tisdag 20 april 2010

Min gode vän Anders.

I början på 80-talet gjorde jag en jobbtur
i Sthlm...dialysen på Huddinge vart det.
Där fick jag vänner för livet..två stycken rättare
sagt....Anders o Anna-Lena..
Vi träffas inte ofta men när vi gör så är det som
tiden stått still...
Vet idag att vissa människor i min närhet borde jag
varit extra rädd om..som dessa två...
Ska visa lite bilder från deras platser på planeten..
Börjar med....
Anders...
Huset är bedårande o självklart har herr.A ritat
o designat utbyggnad o renovering själv...
Ett harmoniskt hem.......
Pianot
som jag inte fick höra...suck...
(han är jädra envis)

Tvärkär...
i källartrappen hänger denna 60-talstapet kvar
den är sååååå nice...


vem kan den eminente konstnären vara...
(från den tiden jag fick nåt ur händerna...:))

Fräscht kök..
Runt om i huset finns minnen från resor...
Färgerna i huset är varma o behagliga...
Lagom med möbler o ting...ett personligt
hem där man känner sig välkommen....

Öppen
planlösning... opps.. bekanta reliefer..fniss..

Så smart...


första kvällen
blev jag bortskämd med god mat o dricka...
sen en stund framför brasan...men jag var så
trött att jag gav upp före tio...
tur vi hade fler dar...mycke minnen blire...
Jag tackar för denna gång o hoppas vi ses snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar