onsdag 21 april 2010

Anna-Lena..smart, kul å go...

Den här tjejen är något alldeles extra...
mest imponerar hon på mig med sitt sätt
att se på livet...snacka om bevis på tankens kraft...
Problem är till för att lösas o när det gäller A-L
sker det många gånger med humor...
Får aldrig nog av hennes "storrysar" ur livet...
Inget är tydligen omöjligt...
Sen är hon vacker med..ja både på insidan
o utsidan som ni ser...
Lunch hos Antroposoferna..



Goa barn har hon...


det var inte igår jag luktade på gympahall...


mitt i stan..


Fniss..
snacka om inspanad...killen såg inte att jag
fotade o A-L såg inte killen..hehehe...


Fräscha hus....
mitt i naturen, 30 minuter från Sthlm...

Utsikt från den 10 kvm
stora balkongen....Perfekt..!!

-Om du vill vara dig själv för en stund...
innebär för mig att vara med A-L...jag
behöver inte göra mig till, utan kan lugnt
vara Inger eller rättare sagt "April"...
o jag duger ändå...


27 år sen sist..
Dom hade mycke att prata om dessa två..
Ja jädrar va mycke kul o massa bus vi hitte på
då...hoppas på mera fnitter i framtiden nu när
livet ger oss möjlighet att vara ilag igen...:)
Skickar kramar o kärlek till er bägge !!!

1 kommentar:

  1. Tack älskade vän!! Jag vill verkligen att du ska vara dig själv för det är ju jag! Du vet ju hur knäpp jag är och vilka tokiga saker jag gör utan att tänka på konsekvenserna. Att umgås med någon som är sig själv gör livet mycket enklare för då behöver man ju inte själv göra sig till. I love you!

    SvaraRadera