fredag 4 december 2009

Tiden rusar just nu...

Första året jag o Valter var tillsammans bodde vi i
var sitt hus..i December det året tillverkade han ett
stort adventshjärta som han hängde upp i stora
syrenen framför lagårn...så varje gång jag kom upp
mot gården genom allen möttes jag av hans hjärta..
Sen dess har hjärtat suttit där i advent o även i år
fast vi inte skulle greja nåt med advent o jul i
byggstöket...tänk att orka vara romantisk trotts att
han jobbar dygnet runt just nu..älskade gubben min !

varmt hjärta i kalla natten..

i övrigt känns det som om tiden rusar just nu, allt rör sig
mycke snabbt runt mig, själv står jag still i mitten, liksom
i orkanens öga...försöker se vad som flyger förbi...men jag
hinner inte, jo nån liten detalj ser jag, just nu är det tapeter..
Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar