onsdag 30 december 2009

Inflytelserik..naaa.

Jordnära är inte alls en inflytelserik blogg.
100% bloggar är mer inflytelserika än jordnära..
det står faktiskt så några cm ner på den sida där
man kan hitta min blogg på google.
Vem skriver så o varför...vad gör jag nu...
Ska jag försöka göra mig mer intressant, göra reklam,
jobba på att bli mer "inflytelserik"... hur då..
O varför, om jag blev mer inflytelserik vad skulle jag
använda mitt inflytande till..intressant tanke..
Eller ska jag bara fortsätta dola på som förut, lagom
trist o vanlig, alltså vara mig själv...
Babbla på om mina funderingar o låta folk välja själva
om nåt verkar klokt o värt att beakta...
Skulle nog bara bli stressad av att ha krav på mig när
jag skriver, jo, thats me...så..naaa..
Jag kör som förut, blajjar på, lite dagbok med bilder...
nån dikt här o där..ett riktigt bra foto då o då.
Tankar, funderingar, nån liten sanning (om dom finns).
Hmm....
Så varsågoda mina vänner här en blogg utan inflytande.
Skrivet av en kvinna utan inflytande...
Men med ett varmt hjärta o en själ som är lika
krullig som mitt hår.
:)

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! Fortsätt dola på du. Det finns många inflytelserika bloggar därute, men har dom nåt hjärta?
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Men varför står det så? Googlade du på Jordnära? Måste googla på min blogg men det lär väl stå likadant. Jag ska säga att en av mina arbetskamrater läser din blogg (hon har hittat den via min) Hon tycker väldigt mycket om det du skriver, dina tankar och funderingar och ibland vid fikat på jobbet diskuterar vi något du nämnt. Så för oss är du inte utan inflytande utan en källa till funderingar och diskussioner. Kör hårt! Södertälje gillar dig!

    SvaraRadera