lördag 19 december 2009

Kristallen den fina o världens bästa hantverkare.

dagens köksfönster..
jag får inte nog..iskristallerna på fönstren i Anstun målar
sig själva o på morgonen står jag där med kaffekoppen..
väntar på ljuset som ska visa mig dagens nya kristall-
akvarell...skulle önska ett bra makroobjektiv så jag kunde
fånga dom riktigt små o fantastiska detaljerna i varje kristall..

Mats måttar..
Vi har världens goaste o bästa snickare, här bygger han vårt
skafferi, till höger ska frys o kyl bli, under fönstret diskbänk...
Vi är lite gruvsamma när allt är klart, va trist att inte ha Mats
vid köksbordet...det har blivit många goa skratt...
Vi har nog haft en väldans tur för även röris o elis är helduktiga o
härliga, humoristiska o goa människor..
Det är viktigare än man tror, när folk ska bygga upp ens hem o
sätta sina fingeravtryck i ens tryggaste vrår...
Så jag tackar än en gång, att vi har haft turen att få just dessa
hantverkare att vilja jobba hos oss !

1 kommentar:

  1. Vilket jobb till julhelgen med köket. Det är mycket kvar att göra men det blir säkert väldigt snyggt.Du har ju duktiga hjälpare.
    Hälsningar / ela

    http://neonelakitchen.blogspot.com/

    SvaraRadera