tisdag 18 september 2012

på rymmen lite...



 
 i slutet på förra veckan drog jag till stan..i detta fall Umeå
skulle fixa ärenden, jobba, kolla in en föreläsning om foto
(tack Leif W..för en mycket bra föreläsning o trevlig sällskap!)
det blev en vända på Studion med Beches Brew...niiice
turen hade jag som stötte på Lasse L o Sune..den senare
körde bil så jag fick skjuts hem...tjo
 
Slafade hos Kjersti...trivsamt...
i Fredags travade jag ner i regnet till nya bildmuseet...
o jag som skulle med flyget höll på att komma för sent
till Alvik i mitt blöta utmattade tillstånd...
tack Simon...den räddande ängeln
allt gick väl...Maria hämtade mig på Bromma..
Hässelby strand o gott vin vaggade mig till sömns...


Grön hotellfrukost hos Maria o gänget

en alldeles vanlig Lördagsmorron hos Fam. Kristensen..:))

Brittsommar på Vaxholm
vyn från min balkong på Vaxholms Hotell
 
 
Utsikten från festlokalen där Anders höll sin skiva
trevligt folk, god mat, härligt väder o min favvotekniker
som sagt som fyllt 50...gogubben :)
 
på Söndan drog jag tillbak till Maria o blev än mer bortskämd
Måndagen tillbringades på stan, denna gång Stockholm...
Fotografiska var dagens huvudattraktion
jag är INTE besviken
 
 nu Hemma igen i lugnet...alldeles ensam
Bonden är som sagt i Bryssel o pysslar med Parlamentarikerna
Jag är trött o lycklig...nacken är paj sen förra Måndan
den ska åtgärdas i morrn
o då kommer även Bonden hem...vad jag längtar !!!
 
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar