onsdag 12 september 2012

Idag lyser solen

 
det enda man vet när man föds är att man ska dö
 
själv är jag på väg tillbaks till livet efter några dar
av lessamt halvdött tillstånd...
fötterna klagar inte på min tyngd längre o jag kan öppna en syltburk
sinnet har lättat o minnet verkar tillbaks (ta i trä)
 
som sagt ska fixa lite eget nu i veckan o så arbeta med
Ingrid som är båd kul, givande o trivsamt..
umgås med min vän K...date med sonen..
dra till Eken för firning av gamla vännen Anders
o rå om barndomsvännen Maria
Fotografiska mm måste jag hinna med
Älskar att strosa i Stockholm allena, ta in stan,
människorna...Svensk tenn måste besökas
 
dessa dagar blir min uppladning för att klara vintern
sommaren har inte gjort sitt jobb alls
retreat kallas det visst...:)
 
Tjao
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar