tisdag 11 september 2012

Jag är en Kärring nu...

 
idag ett minne blott
Hösten är här..inget återvändo
 
efter Söndagens superrace är jag fortfarande inte
på G ännu...100 år till kropp o själ
sorterar bort allt som går att låta bero...
inte grubbla på sånt jag inte kan påverka
inte låta knäppmänniskor ta min energi o glädje
 
just nu håller jag undan mina nära o kära till o med
fokuserar på mitt arbete o en kortare tripp
känns märkligt att vara så ego...men jag vet att
om jag får vara med mig själv en liten stund blir
jag en mycket bättre människa för min familj o mig själv  
det var verkligen länge sen Inger tog hand om Inger bara
 
man säger att problem är till för att lösas
men en del bekymmer kräver sin kvinna
 
I will be back !
 
Bonden får sitt...han åker till Bryssel snart
då får jag vara hemma..
 
Tjao
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar