tisdag 1 november 2011

Ville så mycke...


åka o lyssna på Jazzgossarna som jag nämnde nyss..
både jag o Bonden var totaltrötta, Bonden var sen i lagårn
o vi visste inte om det fanns biljetter kvar..
Men va tusan...
kom fram lagom sent för att få gå in gratis....:)
men fem minuter innan Lystedt skulle spela...:)))
Bonden fick sig en pilsner o musiken var "lovely"
Kl 23 låg jag i min säng nöjd, totaltrött o leende.
Vilken timad kväll mitt i livet !


Lystedt o Muntlin
båda spelar från sina hjärtan...underbart

Frida Selander med sin varma röst

Arvid Andersson - helkroppssångare

Birgit Lindberg ännu en hjärtemusiker

var bara tvungen..
en Bild till av mannen med sammetstonen,
hjärtat o humorn...

en Söndagkväll att må gott i, att ta fram
när det kallnar i vinter...

2 kommentarer:

  1. Ni tycks ha fått en kväll med guldkant! Samma guldsken som så fint belyser musikerna.
    "Helkroppssångare", är det din benämning eller kallar han sig så :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla
    mysigt att du skriver
    jo helkroppssångare är ett hittepåord från mig..han kanske inte ens gillar det...:/
    Kram

    SvaraRadera