söndag 30 oktober 2011

Så mycket bättre


var det faktiskt än jag trodde...
TV-programmet alltså, brukar bli besviken o på
dåligt humör av dagens TV-utbud...men detta var
både mysigt o intressant o några musikarr var riktigt "nice"
att jag sen såg en reklamsnutt som fick mig att skratta
var en bonus, vad den skulle sälja har jag redan glömt.

Helgen har varit relativt lugn, som var föresatsen men idag
ska kvigorna in i värmen o Ken är här o kör traktor mm...
min osynlighetsmössa (målarrocken) har funkat sisådär
antar att omgivningen också behöver tränas i mina nya vanor.

Killen på bild här nedan heter Samuel Muntlin,
ikväll spelar han med ett gäng härliga musiker
som avslut på höstens Jazzfestival...
om nu Samuel ska räknas till dom yngre musikaliska
o jädrigt trevliga killar i den här stan, så ska han i kväll 
spela med en betydligt äldre musikalisk o jädrigt trevlig
kille vid namn Lasse Lystedt..båda dom här två har en härlig 
ton i sina tutor o jag vill verkligen åka in till stan o njuta av dom 
två spelandes tillsammans...satsar på det.


en hemlis...
ibland när jag går in i stadiet FriFantasi
låtsas jag att jag är en riktig Jazzsångerska
som får vara med o sjunga med dom här grabbarna...
det är härliga stunder det..:)

men nu är det verkligheten som gäller, ska ut o fortsätta
med att vintra in gården...solen skiner o verkligheten är OK.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar