söndag 13 november 2011

LRF i Lycksele

Farsdag o jag tänker på fina Far min...
hade han vetat att jag skulle åka på LRF-tripp till Lycksele hade
han nog skrattat gott o undrat om det är den 1 April..
Bonuspappan här i huset har grattats av sina Bonusbarn.
Jag har fått nån släng av nåt mindre bra...
men över 500 pers på hotellet i helgen, pool o en iskall promenad i Lördas
verkar straffa sig, min kompis E snorar med..
Ska krypa till kojs med honungste o korsord har jag tur är jag kry imorrn.

En mycket olustig sak har skett här i helgen, olustig o lessam.
Var fina granne i byn brevid, en hurtig farbror men senil, försvann
i Fredaskväll o är inte hittad ännu...han är en skogens man.
Men det är kallt nu o det är illa att han inte går att finna.
Jag hoppas innerligt att dom hittar honom.

tre magiska Bilder från Lycksele i helgen.

taget i morse vid 8.00

Lördag just i skymningen

Lördag förmiddag

går o vilar med Goa A i tanken 
må han hittas igen <3


3 kommentarer:

  1. Du hade rätt, väldigt vackra bilder! Den i mitten ser inte helt på riktigt ut, som taget ur Sagan om Ringen eller nåt sånt. Mendu, nu gör jag te underbara mor. Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja-a vilka bilder. Det blir fantastiska i en Fotobok!
    Och lilla gubben som är vilse...man tänker liksom om det varit ens egen... <3

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Lätt drömska!

    SvaraRadera