torsdag 31 mars 2011

Fullt ös medvetslös...

Datorn har varit paj i nåra dar men min duktiga Gubbe fixade den i natt... Jo det är rätt mycke här nu, men bara kul strul...i helgen blir det körhelg hela helgen... Ingrid är här o bor i Anstun... Igår var vi ut på en nästan två timmar lång skidtur..känns idag... På kvällen intog vi en smulter middag på Hotellet när vi grattade Malin som blev 40 bast... i övrigt så vill jag bara upp i mitt rum o pyssla men det får bli till veckan. Nu ska jag på jobbet o orkar jag så vill jag o Ingrid på biblan ikväll o lyssna på Bill o hans konstnärskompisar... Saknat morgonstunden med blogg o andra skriverier när datorn krånglat... Valter säger att en dator är uttjänad efter fem år o den här är äldre... Så det är väl inte så konstigt att den börjat slira. Men det innebär att vi borde köpa en ny... Suck..köpe å köpe... Hade verkligen inte lust (eller råd) att lägga pengar på en dator nu... Jajja vi får se hur det går bland buskar o snår å snart är det vår...ja snaaart är det våår...

3 kommentarer:

  1. men va f-n tror blogger har bloggat igen...det blir inte som jag vill, så sorry för textklumpen idag...så här skulle det alls inte va..ggrrrr

    SvaraRadera
  2. Jamen så där blir det på min jobblogg....allt i ett jäkla stycke....har det med nån formateringen att göra...nån inställning....mysko!

    Fredagskram till norröver!

    SvaraRadera
  3. Idag frågade Britt om jag hade hört nåt från Ko-Anna. Ja, lite fel blir det ju men det är hennes bild av dig. Då slog det mig att det var länge sedan, och länge sedan jag tittade in här. Men tack vare FBär jag ju i alla fall lite uppdaterad. Och det är kul att det rör på sig. Var och när skulle en rullstolsboren med assistent kunna höra på din kör? Tipsa mig om något lämpligt dyker upp, har ´varit på flera av Maud Sparrmans arrangermang m VB Big band...

    SvaraRadera