söndag 13 mars 2011

Hela Söndagen..

Vaknade kl 5,45...halv 7 stod jag utanför
Vännäs Järnvägstation o hämtade upp
bästis Lasse o bonusungen Louise som
kom från en tvåveckorsresa i Thailand..
Bruna o glada fick jag en snabbresume o
dom fick en enkel frukost...
Snart dök Samuel upp...traktorfix...
Jag prepade för dagen, koka soppa på
vedspisen till en tidig lunch...mm...
Just före elva kom Anna, Anders o Jon-Isak..
Anders ska kolla mitt rum o hjälpa mig att måla, den
rara människan för jag klarar inte att allt är så högt.
Sen att han är proffs på färg gör ju inte saken sämre..
Hann med en snabblunch med de alla o många goda skratt,
är ödmjukt tacksam att dom skönaste typerna hamnar i vårt kök!
Woha som Niko alltid säger...woha...
Innan klockan två var vi hos Aimee som ni redan vet...
Sen hem o försöka hålla sig vaken till 21.00
så nu får jag sova NattiNatti...

Den Irlänska
Sparveln igen...sötnäbb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar