måndag 21 mars 2011

nåt har gömt min sladd...

eller nån...
Skulle blogga om hela helgen, men det sket sig
då nån eller nåt har gömt min överföringskabel...
Har fixat en lösning men orkade inte greja med
det ikväll så det får bli en del 1 med bilderna ur
lillkameran...
Som sagt ungarna kom hem i helgen tyvärr inte
Gut o Sofie eftersom hon var sjuk...
Men sen var också Anna, Anders o J-I här...
för Anders har hjälpt mig att spackla o måla
mitt rum...Tjossan va fint de blev...!!!

Goa å duktiga
Anders har jobbat hela helgen medan vi andra
myst i solen o spelat spel o mått gott...
snacka om att han varit snabb...hur fint det blev
får ni se en annan dag...
skickar en StorKram till Anders o tackar å tackar..



dom här småkompissarna diskuterar motorljudet
dom hör...J-I hade rätt det var "traktorn"...
bägge verkar trivas här o bägge kallar mig Mormor,
jag bara njuuuuter av deras härliga sällskap...
snacka om att jag är lyckligt lottad !!!
PS, Aimee vägrar ta av sig lagårdsmunderingen...
hon är så söt i sin jättemössa...

1 kommentar:

  1. ...spännande och roligt med rummet gissar jag. Du längtar?

    Å, en sparklåda..... vi har en på landet som användes flitigt till Äldste den kalla vintern -82. Nostalgi! Här nere i södern ser man sällan dylika lådor.

    SvaraRadera