söndag 14 mars 2010

Skämmes ta me fan..

Skämmes får man göra o jag gör det nu..
Det bestämdes före jul att hantverkarna
får ta med egen mat, så fikar de med oss.
Men idag så skulle jag tydligen laga mat åt
fem pers..jag trodde tre....
Ibland går bara inte informationen in....
Har mycket att tänka på o är trög..x-tra trög..
Skämmigt värre när jag hör mr.V diskutera
mattider..själv ylar jag rakt ut innan jag hunnit
tänka (som vanligt) -men vi är väl tre...jag har
bara mat till tre...hör mig själv..vad säger jag..
nänänä..ge mig lite tid så hittar jag på nåt..f-n..
Vid det laget sprang i princip folk ut ur köket
o jag sitter o skäms..
hela bröstet fullt av "skämmes ta me fan"...
Ja ni.. just nu älskar jag inte mig själv..
är bara väldigt trött på mig......
Satsar på en ny dag imor'n, då ska jag på tur..
ensam.. så då borde jag inte komma ur spår..:)

1 kommentar:

  1. Det är jag yrade i nattmössan som ska "skämmes tamefan" inte du lilla humla /mr V.

    SvaraRadera