måndag 15 mars 2010

Ny dag Måndag

Hello...
fortfarande trött...men ska på tur till
Burträsk..bouppteckning efter Farbror Alf..
han har testamenterat sina tillgångar till
Hörselskadades riksförbund...Klok man Alf..
Har alltid rymt undan (så gott jag nu kunnat)
allt med papper o siffror, lagar o sånt grått.
Men bättre sent än aldrig..so here I go..
Hemvägen tar jag förbi Dallas o kramar Fillis..

Min trötta besvikna gårdag slutade rätt mysigt.:)
Vek tvätt o längtade isäng..när..jo..det borttappade
gossen Peter o vår vän Simon dök upp i stugan..
Det var inte i går...te..uppdatering om allas lägen
varma goa kramar..
Så fick jag somna med ett leende på läpparna ändå.
Tack livet för dessa ungdomar....
Tjao.

3 kommentarer:

  1. Hej måndagsInger! Gu' va' dagarna springer iväg. Och jag ser att du varit ute och åkt berg-och dalbana. Känner igen.

    Älgarna....hur fasen ska en 08:a kunna lista ut var de är...tja, norr om Slussen i alla fall. Här nere såg vi rådjur ihelgen, det gör vi allatid när vi åker till Torö. Men de verkar ha lidit mycket i vinter.

    Vi har så in i hm-hm mycket snö på Torö. Blir det nånsin sommar mer? Ni där uppe garvar väl bara åt vår snöhysteri, men....usch usch uch. Jodå det är vacker men...

    Gör dig en bra och fin vecka med Mr V, hungriga gubbar, älgar och goa ungdomar!
    HEPP!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Uppdates satt på plats verkligen!

    Peter

    SvaraRadera
  3. Nu var det jättelänge sedan jag skrev på din blogg. Jättebra här på Storgatan men lite pirrigt. På torsdag är det final i den granskning som pågått hela mars och som avgör om jag får behålla körkortet. Det känns viktigare o viktigare, trots vad jag tidigare sagt. Assistenterna kör ju precis dit jag vill. Men det är ju prestige i det. I mina hemtrakter är man SUSPEKT utan lapp. Tänk lite på mig på torsdag även om jag är väldigt pessimistisk.

    SvaraRadera