tisdag 23 mars 2010

seeeg.......

Den här renoveringen blir bara bra...
om den blir klar nån gång........
Har hållit mig undan o inte försökt vara duktig.. trots
det så är jag ordentligt dränerad vid det här laget.
Nu är det är städtime..ja ni.. har hållit på sen förra veckan...
Inte går det undan..nä..jag grejar o torkar..fejar o tvättar..
men står fortfarande o trampar i köket...
Skojade med G i går o sa att jag nuförtin är lika långsam
som jag var snabb förr...fick till svar -då står du nästan still då..
Det är inte bara att jag gör allt långsamt..hjärnan strejkar blir
ostrukturerad..glömsk...inte så lyckat i det här läget nopp..
Skulle verkligen behöva gammInger nu...suck...

Humöret är i botten...


å stackars mr.V...hans älsklingsko är sjuk...
han yrar runt här han med..trött, förvirrad...
han har avbytar'n nu på morron...det hade jag glömt
så vid sextiden steg jag upp o började gno...
Inte fick han nån ro inte....


Nu har jag gnällt nog för idag...
La in lite "punktullpaner" som motvikt till mitt
tungsinne o trötta intellekt...
Visst är dom häftiga..tänk att vara som läckrast
precis innan man åter ska till jorden varda...
nu städa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar