tisdag 16 mars 2010

Igår å idag..

Överlevde båd advokatprat o banksnack..
Sen mot Dallas med grejjer till Fillan o hennes
rum, middag o lite socialt syssel..
Det slog mig när jag for hem senare.. att jag är
hopplös på att ta plats ibland..
Ska försöka bättra mig...sorry flickor..:(

Mysiga Lisa :)
Nån har slängt ett skräp i sängen..(Andrejs fötter)


Pyssel o påt..


mer pyssel o påt..



blingbling från Paris fanns hos Lisa..



detalj från en studentlya..

Från igår till idag..från det ena till det andra..
nu åker vi på skidtur i fantastisk vintersol..

med guld i lasten..

hiteck..



Det var faktiskt totalt tyst idag där ute på
snön..dom ljud ni hör kommer från mig o kameran..
Tjao..

2 kommentarer:

  1. Tack för tummhållningen, min vän. Jag tror det behövs. Kram på dig själv, förresten:).

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj....man blir som lite religiös på skidkuppen....

    SvaraRadera