lördag 20 mars 2010

Mysiga minnen...

Juli -05
bjöd mina o Valters syskon till en
sommarfest..tror det var första
gången dom träffades..
Trots att jag var ordentligt trött
o dålig..ja o att Valter hade strul
i lagårn (kolla hans festkläder)
blev det en trevlig dag o kväll...
.

Niko o Stella...här hade vi ingen aning
om att Niko skulle bli mamma snart..
inom tre år faktiskt..
.

Krister o Malin..


Johan, Emma o en sommarskön Astrid..


Kenneth (den förste)...Boel..
Linnea o Bertil..
.


Ungdomarna fiser i skuggan..
Peter blev av Bertil döpt till
Moppejeppen :)



Linnea visste att vi hade förlovat oss
o överaskade med presenter..
Här är vi precis som nu...
trötta men lyckliga....:)
Tjao

3 kommentarer:

  1. Stjärnägg heter dom. Köpta på Villys. Ha en fin vecka, jag åk åt Lyxelle...

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Lyxelle mr.I...
    o Gll...ibland tänker jag att så här bra kan jag inte få ha...nu händer nå skit snart...
    Lätt livsskadad är jag nog...:/

    SvaraRadera