söndag 14 mars 2010

Jag tror på kärlek..jo....

solfångare för att värma huset..
varma inuti trotts kylan där ute
så länge som dom får ljus..
såsom kärlek håller oss varma
när omgivningen är tuff..

-tror du på gud...
-gud..vadå gud..
-gud..du vet som i bibeln..
-som i bibeln..ö..nae..
-vad tror du på då..:/
-ö ja..e......kärlek.
-kärlek...=/
-jo kärleken..:)
.
när jag tror på kärlek..gror kärlek..
i mitt hjärta o stärker mig o tryggar mig.
jag mår gott o gissar att min omgivning
mår med mig..
inbillar mig att kärleken blir till varma
positiva energier som gör vår värld
till en trivsam plats, vår gård till en
trivsam gård, vårt kök till ett trivsamt kök..
mina kramar till goa kramar...osv...
Kärlek gör bara gott !
Så jag kör på kärlek o dom trivsamma regler
som hör i hop med den..
Är jag mindre kärleksfull en dag eller tre
får ni väl stå ut med de...
snart är jag tillbaks till tanken att gott gör gott
igen o försök då förlåta mig för mina synder..
Tror jag ska gå ut i solen en stund o få lite kärlek
av Moder Jord som jag sen kan dela med mig av
till Andrej o Fillan o Valter o snickis som är här
idag o ja..alla andra som tittar förbi..:)
Tjao..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar