fredag 21 augusti 2009

Hatläge ! plus Inger's modetipps..

Sitter här med min stödkrage o ser ut som 100 typ,
ska gå o lägga mig för jag ska ta mig f-n va OK i morrn.
Gammtraktordag i Näsland, mys..ska kompa gänget.
En gammal traktor puffar takten, vi kör dragspel o ukke
resten sjunger, fantastiskt.
Är jag fit så kanske vi gör några egna låtar med..
Hoppas det. Ungarna är hemma igen, hör dom på vinn,
spelar nåt spel som jag inte vet vad det är.
Väntar på tapetserargubben, han ska checka vad han
ska göra i Humlan.
Sen ska jag viiiilaaaahh.....
men först ett tips ur förra sommarens KOllektion,
Mode bloggen: klicka för större foto.

För damen en lätt o praktisk kort byxa o passande linne
med spets. på huvudet en sjömansinspirerad keps.
Våga vara barfota, med väl manikyrerade fötter är det helt OK.
För honom gummistövlar även denna sommarens måste,
rejäla byxor med praktiska o snygga fickor.
Fräsch flanellskjorta är ett måste, som pricken över i,
fräck solkeps för den jordnära mannen.
Allt i en harmonisk blå-grön färgskala.
Mer rätt kan man inte bli !

Kram

6 kommentarer:

  1. Haha så j*vla kul! Mer mode på din sida tack!

    SvaraRadera
  2. Vi är för vansinnigt snygga vi två, Valter skratta så magen hoppa när han fick se denna bilden uppförstorad.
    Det kommer mer har massor med såna här mittivardanbilder som borde väcka den mest härdade "lever i sagan om ytan är livsviktig världen" Lugn bara..

    SvaraRadera
  3. Snyggingar! P skräpet.

    SvaraRadera
  4. "Vi bor på lanne...." //Kattis;)

    SvaraRadera
  5. Å jag blir inspirerad av dessa looks! Tänk vad de behövt fixa på kostymavdelningen på Norrlandsoperan för att få till denna strålande patina... /Ingrid D

    SvaraRadera
  6. hahahahahaha ni är kanske dom två sista som borde modeblogga, och just därför -KEEP UP TEH GOOD WORK! min tredje skitmobil har dött den naturliga döden nu så det är därför det inte går nå mig.

    SvaraRadera