fredag 2 september 2011

icke dragfritt idag....


känns som ett smart drag att önska få min nya jobbcoach
trots att jag har jobb redan...han verkar vara en intelligent o intressant
person o eftersom jag har en del drömmar att förverkliga men inte vet
riktigt hur.. behöver jag hjälp o detta verkar vara rätt man...

igår var det förövrigt fullt drag..
var på stan vid tie tiden o kom inte hem förn's vid sex
sen skulle bil hämtas o lite annat
är trött idag kan jag lova...o snorig

tyvärr verkar det som att jag dragit på mig Bondens förkylning
o jag som ska sjunga imorr'n...
det är inte första gången det händer, ja att jag snorar ihop just före en spelning
är det det som kallas att ha otur eller är det min kropp som jävlas med mig..
gilla läget är vad som gäller o jag har fixat det förr...

o jag erkänner, jag bär ett drag av usel humor..hehe



höstkvällarna är fantastiskt vackra
men det mörknar fort
det är en tid nu med svarta nätter innan snön faller
då menar jag svarta...på vintern är det mörkt
men sällan helt svart
själv är jag förtjust i svart
svart är allt o inget...

ha en Go Fredag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar