torsdag 14 juli 2011

Torsda i Tokskogen..















solen är tillbaka efter renande regn...
det visade sig att Lovisakatten blivit åskrädd, inte bra..
ligger som vanligt långt efter i planeringen...
försöker vara kol o lita på att allt ordnar sig...men är
snarare livrädd i händerna på Af...
dom hör inte av sig o jag har ingen aning om nåt längre...
annars är livet som vanligt här i Tokskogen...
glada Kor...det växer o doftar, kvittrar o lever...
antar att det ser lugnt ut om man tittar in...men faktum
är att det är fullt ös nu på alla plan...

tänker att det vore bra om det ingick som skolämne att leva
ett tag i "den riktiga Världen" så kanske folk skulle må bättre
o vara mer försiktiga i "hittepå Världen" det skulle alla o allt må bra av.
själv ska jag åka in till "hittepå Världen" på en stund...
ska försöka att bara köpa hem det allra nödvändigaste..
fast det brukar inte gå så bra..jag faller lätt för frestelser...
en sak vet jag o det är att gott vin ska jag ha att dela med
Valter o Astrid ikväll...må kvällen bli varm.
kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar