torsdag 2 december 2010

Vik hädan förkylning!!!!

Nu är det öset igen nåra dar...sen vila.
Igår hade körerna julkonsert med Anna-Lotta
Larsson o Göran Fristorp o den eminenta
pianisten Andreas Landegren...
Dom är jädrigt duktiga o det är roligt att göra den
här typen av jobb....men arren var ganska svåra
för en amatörkör tycker jag...
Publiken hördes väldans nöjd så det gick nog
riktigt bra ändå...Bitte, vår kantor är fantastisk !!!
Det är en massa kul nu som sagt...har lite svårt att
hänga med men har tänkt försöka.
Vårat eget sjung framöver är Alicia's dop o körens egen
Julkonsert...jag brukar inte tycka att det är så viktigt
att få göra solon..det är snarare jobbigt....
Men den här ggn ska jag o Lasse göra The Prayer
o jag vill verkligen o jag vill göra den bra...
Där har vi problemet...Valter är vansinnighet förkyld o
jag känner att halsen o bröstet börjar bli sårigt...
Det kan inte vara sant...får inte bli förkyld nu....
Så nu ska här prepas o förebyggas, kureras o hindras...
Behöver totalt friska stämband den elfte..sen kan jag
bli hur förkyld som helst...Hjälp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar