onsdag 29 december 2010

Äntligen..

God Jul o Gott Nytt År
.
har äntligen hittat igen bilden som är min favvojulbild
här från Holmsjö...den hade förvillat sig in i en mapp
med traktorer...men nu är den återfunnen o jag är nöjd.
Det börjar kännas som om jag är i synk med mig själv.
Okej då, lite trött o speedad ännu men helt okej...
.
Igårkväll hade vi en trevlig middag hos Bitte med
några gemensamma bekanta från Italien...
Det blev många skratt...mycke prat o viftande...
det är inte alltid lätt att göra sig förstådd
Dom är så härliga våra Italienare...varma, roliga o kloka.
Det är väl musiken...konsten o musiken...
ett gemensamt, kärleksfullt språk som hela Världen talar.
.
Vad denna dag har att erbjuda vet jag ännu inte...
Om inte stada...ja då lagas det nog mat.
Gott så !

1 kommentar:

  1. Favvojulbild....ja ja tackar ja!
    Så himla himlafin!!!!

    GOTT NYTT!!!!
    Kram!

    SvaraRadera