tisdag 7 september 2010

en liten en i skapelsen...

frön till nå bra...
Är lätt speedad...det är mycket som händer..
konstföreningen drar igång...ska hitta ett bra
o lämpligt arbete för arbetsträning...typ 25 %..
Höstjobb i trädgård...svamptider...snickis på G.
Men framför allt Italien...kläder å sånt..ja inte
så farligt om jag glömmer nåt...går alltid fixa där..
men Noter o allt som har med kören att göra...
Listor..pricka av...inget får störa mig nu...då går
jag i kras...är nog rätt darrig ännu...dörädd för
att jag ska få kramp när jag har ansvar för solot...
Jo jag vet det där med tankens kraft...jobbar på det..
Igår kväll var jag så trött att tanken inte hade nån
kraft...fick panik o bestämde mig för att inte åka...
Har sovit rätt bra inatt så nu bestämmer hjärnan igen...
men nog är jag rätt darrig....satsar på att komma iväg
någotsånär på fötter...det jag glömt har jag glömt...
Rädslan ska inte knäcka glädjen o lusten denna gång...
Jo.. nog känner jag mig som en "liten en" i skapelsen...
Nu...mera packa...bye

1 kommentar:

  1. nice shot, inger, very nice. I love the difference of focus zones. This photo talk about sweetness and silence. Brava, molto brava. remember to write me because your e-mail address is written wrong. baci

    SvaraRadera