torsdag 5 augusti 2010

Regn o Renbergs

En regnig dag...så passande för en biltur.
O visst var det tänkt så..färden styr mot Renbergs
där kära släkten i det närmsta är samlad.
Från min tårtbit fick jag med Nicko o Aimee..
Saknade bl.a Peter m. fam..
Men glädje... över att möta resten.
På kort tid ska mycke berättas o sägas o lyssnas
o kramas o kännas o ses o tyckas...
Sen må jag säga att jag tycker det är häftigt att så
mycke händer på "gårn" nuförtin...
Vartenda hus har frächats till o allt blir verkligen fint..
Känns gott...Mamma o Pappa skulle gilla läget !
Det var trötta o varma bilåkare som på kvällskvisten
åkte hem genom ösregnet mot stada från släkten
denna gång...må vi ses snart igen...kära ni.




Babbliga kusiner som inte kan stå still...sötisar.



Svågern som surfar...



Vackra Rosa en av våra goa "inkärade" nya
släktingar...(snyggt jobbat Anton)
Tog inte så många bilder denna dag...men jag
kan berätta att vi har en hoper "inkärade"
nya goa människor att mysa av i släkten
nuförtin...o fler är på väg...härligt !



Aimee tyckte vi skulle sova över...hon kröp helt
enkelt i säng..men vi kunde inte stanna så hon
fick somna i bilen...verkade helt okej
Jo..innan vi skulle åka kom kära grannarna i
Renbergs över o sa hej...
Det blev verkligen pricken över i denna regniga
men mysiga dag..
Tack för god mat, gott mottagande, dålig humor
o 100 input att leva på....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar