torsdag 19 augusti 2010

Dagens köksfönster o frustration...

Valters Näckros o Kalla...Nice

Vilken fantastisk sommar..jag har väntat många
år på detta..denna värme..denna sol..duggregnet
om nätterna..lite tropisk typ...o jag njuter mmmm
Men tro inte att jag kan va i den känslan..nop
nä nu gnager oron över allt jag inte gjort men borde
ha gjort..bräderna i Humlan, omålade fönster, vindan
trädgården....ja jag vet...glömmer bort att jag är
långsam nuförtiden...hinner inte o orkar inte som förr..
O ja, jag är i alla fall så klok att jag njutit av denna sommar
jo, ser ni...innan vi vet ordet av är det kallt, mörkt o
massor med snö....MEN....jag borde ha....bla, bla, bla....
Ja jag vet jag är hopplös...suck...antar att jag aldrig blir
nöjd som den I-landsmänniska jag är...men som sagt
min plan är att bli klok när jag blir gammal så jag har lite
tid på mig ännu att nå mitt mål...
Idag hämtar jag Aimee o Niko...i övrigt ligger fokus på
Italien o sångerna vi (jag) ska sjunga där...längtar !!!
Ha en härlig dag O NJUT !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar