fredag 9 november 2012

Jippi hittat Fillans Fina Fuskpäls !!!

Gillar verkligen återvinning...brukar lämna in grejer som 
jag inte använder o mysa när jag ser dom i nån hylla på 
returcentrum där dom väntar på en ny ägare...

Men idag var jag med om nåt märkligt...byrån här nedanför
fixade jag i ordning till Fillan för en 11 år sen typ, måste varit 
noga för den är nästan inte kantstött alls...nu står den här till 
salu...men det är inte jag som lämnat in den...

Går runt o ser ännu fler delar av mitt liv till salu...
märklig känsla...jag var helt oförberedd...



så får jag syn på Fillans fina fuskpäls...kan det verkligen vara 
den...trodde inte den fanns kvar...men var den storlek 130...
jo just, köpte den ju på rea (den var svindyr) lite för stor ja..
Gud vad hon älskade sin fina lyxiga päls...ville så gärna att 
den skulle finnas till Aimee men gett upp hoppet o nu hänger
den här...så jag köper den för andra gången i mitt liv o nu
väntar den på att Aimee ska växa i den o förhoppningsvis
gilla den och att kanske modet är i synk då...
(fast jag såg nåt liknande på HM nyss)



Jo då det är Fillans päls...rätt telefonnummer o min handstil...


Är så himla glad att pälsen hittat hem igen...
men fortfarande förvirrad över dagens märkliga
känsla av olust o förvirring över alltings förgänglighet...
människor o saker, händelser o livet

------------------------------

Lorena min kära vän har varit min följeslagare i dag
på lunch o shopping...hittade inte en endaste tröjja som 
passade min Puhmage...bara att fortsätta söka...
nu blir det middag i Fäboden med Lorena o Göran.

Ha en härlig helg alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar