lördag 3 november 2012

Hur...

 
kan nåt så kul ha en så tråkig grund...
 
 
suttit i två dar o försökt sätta mig in i hemsidornas
outgrundliga uppbyggnad...alla språk, steg, varianter,
domäner, vad kostar o inte mm, mm.....
det är inget slut på hela spektaklet...en annan
sitter förundrad o förvirrad inför utbudet av
information...lättare blir det inte med mitt guldfiskminne
...hur i tusan ska jag sortera upp detta så det går att
hantera i min skadade hjärna...
 
ja det finns en massa saker som jag vet vid det här
laget..vad jag inte inte vill ha...tex
 
det är som att städa skafferiet
man samlar ihop allt o sorterar ut vad som ska slängas
o sparar det matnyttiga...
 
fast det här tar nog lite mer tid...
 
att sköta en hemsida är nog ett av dom roligaste saker man kan göra
men att bygga upp den måste vara nå av det tristaste i denna värld
 
dagens bild är ett favvomotiv
passande i detta väder o helgens begivenheter
i kväll ska kören sjunga vackra sånger i
kyrkan o njuta av hundra tända ljus...
sen te i Tokskogen med goda vänner...
riktigt höstmys !
 
Ha nu så Gott !
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Oj vilken bild på kyrkan!!!
    Ja att sköta hemsidor ÄR roligt och inspirerande! Jag kanske har missat nåt, men för vad eller vem ska du ha en hemsida?

    Här är mina:
    www.igelstaviken.se
    www.trevik.dinstudio.se

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. jobbet har en men den är trist o stökig o behöver uppdateras...tyvärr är den gjord i HTML...trist o svårt o oinspirerande...blä

    SvaraRadera