torsdag 9 juni 2011

Värme o du ljuvliga...


Gårdagen var varm o härlig...jag var ute o jobbade
på gårn lite här o där...har ju inte rört en rabatt hittills i år.
Jag kom mig inte för att sluta...har inta rensat nån rabatt
ännu men annat är fixat..bla jordgubbarna...mmmm
Ni vet resten...idag har det gått sakta sakta....
På Lörda ska vi gratta min minsting..20 år fyller
ungen, ja inte på Lörda men nästa vecka...
Tjugo år...det är inte klokt, blir rädd när jag inser
hur fort åren går...det märkliga är att när jag var snabb
så gick åren rätt sakta...nu när jag blivit så långsam går
åren i en hisnande fart...ingen logik.
Nop det verkar helt fel antar att jag hittat min andra
felande länk i skapelsen...eller hur.
Varma Kramar från en Tropisk Tokskog !


1 kommentar:

  1. ja fisia fyller 20, jag VET att det är jag och inte du som är gammal nu.. fy.. graven nästa.

    SvaraRadera