måndag 27 juni 2011

Midsommar 2011

Midsommar 2011
Regn...
Migrän...
Gut o Sofie kom inte för han hade feber...
ja i övrigt var det mysigt !
inte så mycke folk.
vädret tog sig under helgen
så jag lägger in några soliga bilder
o några midsommardimmiga nattvyer



Aimee lånar kameran..

klockan är 21...drygt...men hon bara leker o leker
i sin egen värld...tidigare matade hon kalvarna...
det gillar hon !!!




två gamla dyngspridare som kamperar i sommarnatten
det ser rätt gemytligt ut...visst..

ibland funderar jag hur mycke skit jag själv
delar med mig av o om det ger näring o nå nytt i livet
tyvärr är det nog inte så alltid (eller alls)
Men jag har min vän o vi kamperar i sommarnatten
ja jädrar va glad jag är att han vill vara med mig !

Den här veckan är fokuserad på sång o ett litet bildspel..
inget annat alls ser ni..
Solen är här så njut mina vänner...ja njut !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar