fredag 20 maj 2011

Tankens kraft...

Nu har jag hamnat i ett läge där jag inte vet vad som
kommer hända...igen...
min senaste kontakt på AF blev sjuk...
Det är klart inte bra för henne..men det inte bra för mig
heller...planeringen är lagd i träda, ingen har kontaktat
skolan...jag vet inte vad jag ska ta vägen efter den sista Maj
om jag har nån inkomst eller nåt...
Har talat med andra på AF...
-ja detta måste vi kolla upp...
-ska tala med den o den så hör vi av oss...
nä det gör dom inte..........
Nu är det läge att använda min nya kunskap...
att släppa taget

det är inte mycket jag kan göra just nu...ja, jag har inte råd att
förlora ork o den försvinner fort när man oroar sig o har ångest.
Det är inte lätt...men tankens kraft har hjälpt mig förr...
Så jag säger gång på gång till mig själv...
-det ordnar sig o till nåt mycke bättre än jag kunnat drömma om..
Så nu ser jag nu nyfiket mot framtiden o va för spännande
o fantastiskt den kommer att erbjuda mig....




Den här snyggingen smög bland gran o tall utanför
Lycksele...den hade halsband, men den var skygg..
en kompis hade den med, den var grå o om inte ännu
blygare...dom är så himla fina...
Ha en härlig dag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar