lördag 3 december 2011

Tre av fyra köksfönster...

 är fiffade o lite annat smått o gott är gjort.
Hostar inte lika hysteriskt (ta i trä) längre, sovit o myst
o som sagt fått möjlighet att vara hemma i lugn o ro i hela två dar.
Satsar på att Söndan också ska gå i eremitens tecken...


Bildbevis på Julestöket..

Ett fönster till ska fixas (resten av huset skiter jag i) tar det i morgon, 
får se hur det går...sitter här o minns varför jag hyrde in 
fönstertorkarfolk i fjol...det brinner i axlarna...
i fortsättningen blir det Olssons allstäd som får göra jobbet..Jäpp

Ha en mysig adventshelg kära ni !
Kram

3 kommentarer:

  1. Detsamma till Dig, Jag städade på -80talet för just Olssons städ i Tumba.
    De är nog pensionärer nu.För det är jag.


    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Hej Vitsippan (fint namn !) dom här Olsson Allstäd finns i Bjurholm, i fjol torkade dom alla mina fönster Herr o Fru Olsson...det var så skönt o mysiga är dom...inte var det särskilt dyrt heller...helt perfekt för en städless värkkärring som mig :)
    Skickar GoJulkramar till Sötelje !

    SvaraRadera
  3. Å så himla rart. man kan liksom känna saffransdoft och höra julestök!

    SvaraRadera