tisdag 12 oktober 2010

Inte dör jag av en värktablett...


Nu är den här...hösten...den är nice, men inte
kylan som kommer hack i häl...den är bajs...
Den kalla torra vinden kryper in i min kropp
o förgör...skinnet rämnar...senorna blir stumma
o korta...musklerna drar ihop sig...
benstommen hårdnar o spricker i alla ändar...
Badkaret är min räddning..tur vi har solpaneler
o eget vatten...inga piller...nä usch
Men det är klart...ska jag få börja jobba måste
jag nog acceptera läget o ett piller då o då...
Hur många värktabletter ersätter två, tre varma
bad per dag...hmmmm
Antar att tjurskalleInger får släppa på ännu en princip.
Men i detta fallet är det värt det...
Åker till apoteket direkt efter badet...
Som sagt...nu jäv-ar...är jag på G....
Ha en alldeles fantastisk dag !!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill inte påstå att jag har några värkproblem. Men så snart det inte är minst 23 plus drar min strokearm ihop sig och blir mindre samarbetsvillig. Och drar det sig mot minusgrader blir den riktigt stel. Hm...det närmaste halvåret på seychellerna? Står väl kassan för? Moahahaha... Har de x-bullar där?

    SvaraRadera