onsdag 15 januari 2014

Det nya året...

Började inte som jag tänkt mig...
En redan trött Inger blev invaderad av nåt förra året som
inte tänkt flytta på ett bra tag har jag blivit varse...

Oj vad jag sover, vilar, sover..
Oj vad tråkigt det är i längden..
Men ojojoj vad jag är tacksam att jag KAN sova !

Bilderna är från förra året o har ett budskap...

Har haft den äran att få rå om lillan lite xtra nu :)
den här bilden är tagen på Västerbottens museet o
det var just det...i år ska jag ta mer del av konst, kultur 
o musikUmeå, med Aimee, familjen, vänner.
Eller kanske bara jag o jag nån dag då o då...

Så var det min egentid...
Planerar att utöka den till en närmelsevis skamligt egotrippad nivå.
Ovan här ser ni min bild "vatten1" 
Har som mål att vattenbilderna ska bli många....
Andra teman ska dyka upp o bearbetas...
Gjuteriet ska få dras med mig...
Ser fram emot alla möten i Gulhuset
under kroki, målardar, konstintrokvällar med
alla dessa kreativa karamellmänniskor som dyker upp...

Med pirrig förväntan på 2014
med en varm känsla i magen
vandrar jag vidare mot nya äventyr
jag önskar o vill alla all lycka o allt gott !

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar