söndag 20 oktober 2013

Summan av sommarn...är denna...



i sommar har jag inte torkat fönster...köksgardinerna är
strukna men inte upphägda, i vafall inte i fönstren.


o inte har jag rensat någon rabatt...





inte heller har jag rensat ur dammen...
o inte har jag börjat gräva ur o stenlägga kanterna på den





jag har inte plockat bär, inte ett enda...



jag har inte fixat "limpan" o inte grävt ner buskarna som skulle bo på den...





krattat löv har jag inte gjort





alla leksaker är tydligen inte bortplockade...







vitlök har jag inte satt...inget är satt i grönsakslandet i sommar...



ja det så mycket mer jag inte gjort i sommar som jag borde
ha fixat...men men...kanske nästa sommar ifall jag
lever o får ha hälsan...

Tack för nu o Kram på er !




1 kommentar:

  1. Spännande bilder! Särskilt gillade jag den med dockan.

    SvaraRadera