tisdag 22 oktober 2013

Friskhetstecken...


för mig, är när det som ikväll är nollgradigt, snöstorm o underhalt
jag har sommardäck på gammbenz'n o inget i skuffen som
skulle kunna ge mig bättre grepp på bakhjulen...

trögdiezeln tar mig uppför långbacken...
o vid konstvägenskylten får jag anledning att sjunga
shake youre booody... medan jag svingar bilens bak 
mellan vägrenarna...

jodå jag kom hem hel o välbehållen...
o det slår mig hur kul det är att köra bil i taskit väder..
..när jag klarar hålla skärpan...
o det gjorde jag ikväll...woha 



gatlyktorna i Tokskogen 
o jag är hemma 
Livad som en barnunge !!!

Natti



1 kommentar:

  1. Tokfia, det är ju inte det minsta roligt att köra i sånt väder. Man är ju helt slut i huvudet av att anstränga sig. Bra att du tog dig hem, kanske läge att byta hjul på bilen nu? ;)

    SvaraRadera