fredag 25 maj 2012

My gosh

sitter här i ett virrvarr av känslor
skulle göra en 50-års blogg men har ingen koll
det har snart gått en vecka men jag är inte ikapp
den kommer ja den kommer....
men jag behöver mer ställtid
det enda jag inser är att jag inte är värd all denna uppvaktning
herregud kära vänner jag är mest skrutt o ändå blir jag hyllad
som om jag vore en Drottning...
men jag antar att ni alla vet mina dåliga sidor o mina goda...
sååå Tack o Kram o nä så snälla texter som ni gjorde om mig
kommer jag aldrig att göra om er....hehehe

2 kommentarer:

  1. Ja just det, ryktet om den gamla männskan har nått södern! Grattis grattis....och vad jag förstått så är du visst värd all hyllning - sådeså!

    Hepp!

    SvaraRadera
  2. Var är du?
    Jag gör små inlägg.....men?
    Hoho!

    SvaraRadera